Известие

Collapse
No announcement yet.

Искам да си купя Alfa! (На пук на хейтърите)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Искам да си купя Alfa! (На пук на хейтърите)

    Привет колеги,

    В търсене на кола съм и наскоро направих грешката да се загледам по обстойно в Alfa Romeo 156 Sportwagon

    "Грешка" защото тотално се зарибих без дори да съм сядал в такава машинка. И сега изпитвам нуждата да си взема такава

    Със сигурност съм се спрял на 156 Sportwagon с 1.9 JTD двигател, като искам да е вътрешния фейслифт и с по-новия двигател.

    Както обаче предполагам се е случвало и на някой от вас. При разговор с почти всеки разбирач и неразбирач, ме плашат с цена на потдръжка, чести аварии и т.н.


    Та питането ми е:

    Моля да ми кажете каква е (грозната) картинка около потдръжката на тази машина. Чувам и чета за ремонти за 4-цифрени суми на всеки 10к километра и тем подобни.
    Предпочитам да ми кажете "грозната" цифра около потдръжката и да ми се налага да ремонтирам по-малко, отколкото да съм готов за "розовия" вариант.


    Благодаря предварително!


    П.С. Извинявам се ако има такава тема.

  • #2
    приятел монтиор и поне 1000 лева на година
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      Двигателят е супер. Предното окачване на този модел е кекаво - трябва да се пази. За сметка на това носачите са вече много евтини - около 350лв четирите. На нормално каране ще имаш 100-200лв ремонт по предното окачване на година. Колицата е супер
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Грозната картинка е:

        - Поломено окачване
        - Заминал съединител (феродов диск, притискател, демпферен маховик, помпи)
        - Турбина
        - Дебитомер
        - Хидравлика
        - Климатик
        - Алтернатор, стартер, акумулатор и проблеми по ел. частта


        ........

        Изчистването на горния списък може да те вкара в голям филм и необходимата за целта сума да надхвърли тази за покупката.

        Но трябва да си сляп, глух и тъп за да налетиш точно на такъв екземпляр.

        Подходи с разум при покупката, повикай разбиращ от тези коли човек да я окачестви, не се поддавай на емоции и е малко вероятно да те сполети това.

        Ако се сдобиеш с екземпляр в добро техническо състояние и продължиш да го подържаш с грижа, е много вероятно да си далеч от годишната четирицифрена сума за подръжка.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          За да направиш разлика между лош и добър екземпляр, трябва да се разходиш из родината и да покараш поне 5-6 коли от модела, това си важи за всяка марка И както ти казаха по-горе, като опре до покупка е добре да я види някой, който чува петела.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            всяка марка кола може да е с тия кусури
            JTD 105+

            Comment


            • #7
              Аз съм много доволен от моята 156-ца 1.8тс.Но ще кажа каква е равносметката.
              Сменени 4-те предни носача TRW ,но от моргата 4х20лв - оптималния вариянт.На горните носачи тампони от рено туйнго.

              Смяна на тампоните на стаб. щанга с ладови - много , много труд и инвестиця от 2х1.50 лв

              Воден радиатор от моргата 40лв

              Спирчни дискове от моргата 2х20лв

              Дебитомер пак от моргата 30лв

              И още много неща ,но аз нарочно си купих най-евтината.

              Мечтаех си за такава от 5-6 години.

              Добре че си я правя сам, но не съжалявам нито за миг.

              по километраж беше 137 000 , но реални 200 400.

              Страхотен звук при 4000 об/мин, много добра динамика, стабилност и поведение.Много ми харесва таблото ,което е като на мотоциклет.Естествено си купих ,такава дето не е с кафявия волан и конзола. Магистралата Бургас-София е сигурно 300км дълга, по целия път споменавах Бойко с добро, само за едно плача и сега че нямам 6-та скорост.

              Нарочно си купих такава да не е дизел , да няма турбо, умни дюзи.1.8 ТС няма и балансиращи валове и демпферен маховик.
              Last edited by alfaracer; d.m.y г., 12:50.
              Alfa164 T.S 148++ HP
              Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

              Comment


              • #8
                Цццц... Ти си нечовек
                Sportwagon 2.0 T.S

                Comment


                • #9
                  Само не разбрах защо точно 1,9 мотор. С вътрешен фейслифт има коли с прекрасни 150 коньови мотори 2,4
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък да кажа, че на моята 156 1.9 дензел, за близо 30'000км. съм дал към близо 3 бонбона за консумативи и ремонти - първо обслужване към 900лв., второ обслужване към 300лв., трето обслужване с включен ремонт към 1400лв.
                    Това е равносметката за 2 години и то за много запазен екземпляр, който нацелих с чист късмет.
                    Лошото е, че има още дреболии за изправяне, а и съединителя си заминава осезаемо
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Каквото и да вземеш вече си се набутал независимо от марката.... всички ходят в бокса вземи си това което ти е на сърце и един алфист дизелджия да знае какво да гледа при покупката.Ако е възможно и да я занесеш на диагностика дори силно препоръчително да видят как работят дюзи,дебитомер,горивна помпа.....
                      Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:23.
                      Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                      0w40 Shell Helix Ultra

                      Comment


                      • #12
                        Всичко това се гледа в движение, колко от вас са изкарали нов внос без номера и са им давали да я изцедят на 3 или 4та предавка ?
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          "Искам да си купя Алфа,колко струва подръжката"?Това ми звучи,като:"Искам да си купя вода,колко струва квадратен метър"?Или си жаден,или не си...
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                          Comment


                          • #14
                            Хем искаш да си купиш алфа напук на хейтърите, хем питаш каква е грозната картинка. Това като оня виц дето един вървял през пустинята видял един оазис със извор и до него спи една ламя - няма как, ще се бия.И почнал да налага ламята.По едно време ламята питала - Чакай бе, що се биеш.-Ми искам да пия.-Ми пий бе, кой ти пречи.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #15
                              Колегите убиха със сравнения
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X